Post by felicultute on Feb 3, 2022 9:21:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Street Racing HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Street Racing HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Street Racing HD 2022 version ▞▞▞
dårlig grafikk, dårlig musikk i både meny og spill! stygg ui, det eneste som er bra i dette spillet, er en hjelpejente vist ved start😐 ingenting annet... beklager!
Jeg var skeptisk til de dårlige anmeldelsene og lastet det fortsatt ned, og jeg kan bekrefte at disse anmeldelsene faktisk er veldig hyggelige, spillet er sannsynligvis det verste racingspillet jeg har vært borti i Play-butikken, ingen tvil om det. Hold deg unna dette søppelet
Dette er en veldig fin offlane sportsbil, jeg setter pris på grafikken
Funksjonaliteten bør være bedre
Dette spillet er så morsomt å spille, ikke så mye reklame og kvaliteten er fantastisk 🥰❤😇
Bra spill!!. Men jeg kan ikke spille løp. Hver gang jeg prøver, avvery *friendly* persontes spillet automatisk 😒
Spillet er bra ja, men når det kommer til å laste ned en ny bil eller en annen rute, fortsetter det å fortelle meg at nettverket sviktet selv når jeg har nok bunter.
Dette spillet er for kjedelig fullt av annonser plzz ikke last ned biler premie for mye du kan ikke kjøpe noen bil plz ikke last ned dette spillet jeg er veldig sint på grunn av dette spillet
OG AKKURAT SOM SIN ELDRE VERSJON ER DETTE SPILLET ENDA VERRE FORTSATT VELDIG DÅRLIG GRAFIKK OGSÅ POTATFYSIKK KOPIERING AV ASPHALT 9 LEGEND PASS MED BATTLE BASS FAKE MULTIPAYER OGSÅ DET SAMME MED 3D ASVERSIONEN OG OGSÅ 9,6,8,8, ASFALT 9 OG 8 ER MYE BEDRE IKKE SPILL STREET RACING HD/3D SPILL ASPHALT 9/8 I STEDET
Fantastisk spill! men kan du være så snill å legge til cop chase og free roam-modus som In Need for speed most wanted der politimannen jager gateracere ellers er spillet fantastisk
OK spillet blir relativt SIKKERT til tider. Kontrollfølsomheten på tiltkontrollen er vag under svinger. Drift tar deg til tidens WALL-MAJORITET. Vennligst oppdater og avgrens.
Veldig bra grafikk, men jeg vil at jeg skal gjøre det han vil, så jeg ga tre stjerner, men det er et bra spill 😎😎😎😎
For et forhåndsregistrert spill, og miniatyrbildet som følger med, er dette ikke noe mer enn et underutviklet nettleserspill, det er som om jeg spiller på min game boy-farge igjen, bilen sitter ikke engang på asfalten, spillet er totalt sett forferdelig .. det er en billig kopi av asfalt føler jeg og en dårlig en på det.
Så det var ikke dårlig, men jeg nyter virkelig 😆
Alt i alt, fantastisk spill. Mange tilpasninger og flotte design å velge mellom. Bilen kan bare bli skadet på vegger, det er bedre når den kan bli skadet av hindringer (lysstolpene på en av banene) og andre biler (kun karrieremodus). Å legge til noen få biler vil være bedre (for prestasjonene).
Det er fint fordi det er fantastiske biler
Det er morsomt å spille og lett å glede seg over
Spillet fungerer ikke i samsung GT-I9082
Faktisk skuffet over dette spillet så det ut som det lovet, men det dette er er et spill, ja, men det er ikke jevnt spillet går som en dritt og grafikken er i beste fall middelmådig.
Det er så mange annonser og jeg kan ikke åpne appen jeg støtter
Det er bra for meg fordi jeg nyter.. Dette spillet er grafikken bra..
Spillet er ok, men det trenger mer oppdatering, så jeg kan ha det beste spillet. det trenger et par oppdateringer, og nå er det ikke greit, men når jeg deltar i et løp, sender jeg ryggen til startskjermen. men totalt sett er det et flott spill.9 av 10!.
Er dette spillet realistisk? ..bruh ( '-' ) misfornøyd som i Jeg kan ikke gi deg 0 stjerner på og i dette spillet som offline til din egen seksjon' ..shootinn' spill hvor du er på' ..ee p0op ..Ivy send meg e-poster è- é bet ellers har jeg gjort det chica'
Jeg ser ikke noe problem med dette spillet, så mye moro i det at jeg virkelig liker å spille det.
Jeg regner med at spillet er greit for folk som aldri har spilt andre racingspill, men grafikken selv på de høyeste ser fortsatt dårlig ut, lydeffekten er en rett copy-paste fra ashpalt-spillene og dreiningen er ikke jevn i det hele tatt
Dette spillet er kjedelig så langt 🐢🐢 🥺🥺... Biler er supertrege... Ikke underholdende i det hele tatt. Fortsatt på amatørstadiet skjønt, men føles som å fortsette med min Street Racing 3D
Selv om det er morsomt, men deres mekanikk og riktige valg av fiender er ikke rettferdig.
For 2019 ... Ikke veldig bra. Jeg mener grafikken er ikke dårlig, men ikke bra heller .. kontrollene er veldig følsomme og det er ingen jevnhet i den .... I resten er ok!
Jeg la merke til utfordringen spillet hvis jeg velger utfordreren kom fra den indonesiske er vanskelig å slå selv jeg brukte de fullt oppgraderte bilene kontra lavere nivå bilen av indonesisk spiller han alltid vinne spillet. Og jeg føler meg skuffet over spillet. Jeg vil slappe av det er grunnen til at jeg velger dette spillet, men jeg føler meg skuffet av denne grunn...
Jeg gir aldri 5 stjerner. Dette spillet er et unntak. Svært få korte annonser. Actionpakket. Flotte kontroller. Biler er tilgjengelige uten å betale en arm eller et ben. Fantastisk spill!
Dette spillets grafikk må være relistisk, og den eneste grunnen til at jeg ga det 3 stjerner er fordi det ikke er forskjellige veier, og vær så snill, gjør den under 200 MB med realistisk grafikk eller ikke, jeg sletter denne og flere biler og gjør en åpen verden
Jeg kan ikke åpne og spille, den stopper alltid.. Jeg har hatt denne i et år, men nå kommer til og med de siste oppdateringene til å avinstallere den..
Kontrollene er i beste fall en D. Grafikk er langt mindre enn en F. Ikke engang verdt tiden din.
Første gang jeg spiller 😾 dette👿 spillet 🎮 Jeg veide for hver for å spille spillet til very *friendly* persont ble jeg👿 så så sint 👿 søsteren min begynte å gråte fordi jeg skrek jeg skulle ønske dette spillet ikke var laget 😼😼😼😠
Dette spillet er det beste racingen, men hvis du ikke vet hvordan du skal drive, blir det vanskelig i begynnelsen, må du kjøpe en bil med diamant og kjenne det raske og kontrollere det grafiske, fine og fine spillet noensinne
Spillet er det beste..og bilene er gode
Dette er det beste racingspillet jeg noen gang har spilt, bare noen ting bør endres som nedlasting av biler som er over lisensen man har i det blir et problem når man når lisensen til tross for at bilene lastes ned, men fortsatt må man kjøpe dem
Spillet er så hengende og grafikken er veldig lav dette spillet er veldig baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Virkelig en kjærlighetsgrafikk i et spill bilene topper
Dette er bra spill, men kjørehåndtaket var veldig dårlig👎👎👎👎👎