(Android/iOS) Tower Conquest: Tower Defense cheat code onbeperkt uithoudingsvermogen
Feb 3, 2022 9:30:50 GMT -5
Post by felicultute on Feb 3, 2022 9:30:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Conquest: Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Conquest: Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Tower Conquest: Tower Defense 2022 version ▞▞▞
pvp is niet functioneel. Na 30 seconden in de wedstrijd zal het spel bevriezen. Het spel is geweldig, maar het is nu kapot.
LET OP: Downloads verlopen via de App Store, bekijk daar altijd de meest actuele prijs, compatibiliteit en andere informatie. Je hebt een actief Apple
supergame ooit gespeeld dankzij ontwikkeld bedrijf en voeg wat meer eenheden, eenheidstype, kaart toe
Fatsoenlijk spel met veel potentie. Ik heb een mooie strategie ontwikkeld en het heeft absoluut onbetwist de hele eerste twee gebieden afgeslacht, dan kom je bij "BFG"s en ik heb nu het gevoel dat de enige manier om ze te verslaan is om advertenties te bekijken, dagen en dagen door te brengen met trainen en evolueren, om dan versla je ze amper, het is zo'n enorme verkeersdrempel. Ach ja.
In-app aankopen zijn er dus niet voor nodig. Het is even wennen, als je tower defense games leuk vindt – en ook een kwestie van smaak. Typisch
Heel erg leuk, bedankt voor het maken van dit spel
Als ik het spel speel is het goed, maar het niveau twee is TE HARD voor beginnende spelers, het is bijna onmogelijk totdat ik woedend ben en....... Installatie ongedaan maken
Wil het spel eigenlijk gewoon spelen. Het is twee dagen geleden dat mijn game freeze glitch begon. Kan geen reactie krijgen. Ik heb net geld betaald en kan nu niet spelen ben erg ontevreden.
Verslavend
Teveel hackers
Lvl 22, Game loopt vast bij upgrade van 100 kaarten (zelfmoord-alien). Heb munt in dit spel gestopt. Misschien zou een kleine verrassing in mijn inventaris wanneer je het onder handen krijgt mijn **
Leuk spel maar jammer dat er geen nieuwe kaarten komen
Het is een uitstekend spel :-) Soms heeft de dagelijkse uitdaging verbindingsproblemen en blijft op het laadscherm hangen, en trekt je harten en diamanten af, ook al heb je niet gespeeld. Voeg meer evenementen toe.
😱😱😱
Zorg ervoor dat mensen een modus verzamelen voordat je begint, laat mensen een modus selecteren gemakkelijk of normaal moeilijk
Geweldige game hou van de troepen en het idee van de strijd is het enige probleem is dat het energie heeft, net als 5 bars, daarna wacht het een half uur op elke bar, hoewel ik dol ben op dit spel
het is heel erg goed👍 spel en bestuurd erg goed. ik ben dol op deze game of de beste topper ter wereld👍💯, maar dit zijn geen functies meer en deze multiplayer speelt geen game
Onmogelijk om te winnen, je tegenstander heeft altijd betere kaarten. Betalen om spel te winnen
Dit SPEL IS GEWELDIG!!! maar kun je een bug repareren als je energie niet vol raakt, repareer het alsjeblieft Ik mis het om het te spelen
Slechtste game bleef hangen bij het begin van wat er mis is met deze game
We hebben 31 van de beste gratis tower defense spelletjes verzameld. Deze games bevatten zowel games voor in je browser als apps voor op je Android en iOS
Be Castle Defense: Tower Crush, Tower Conquest v1.0.13 (MOD, Money): 4,5: Download APK. Dino War v2.0.1 APK: Dino War v2.0.1: 4,2: Download APK.
Blackmoor 2: Action Platformer 11.2 APK - Spellen
CivCrafter 2.5.4 MOD APK Unbeheind goud - APK Thús - APK ...
Tower Conquest: Tower Defense Strategy Games Mod Apk 22.00.70 voor Android Gratis downloaden 100% working on 706 devices. 3,9. Apps, Strategy. Grootte:
Geweldig spel zonder het grote geld
... shepherdess who must defend alone her castle's tower gainst English knights, ... conquest which the proletariat must defend against the fascist vandals.
Deze game is echt geweldig, maar ik heb het gevoel dat de arena wat hulp kan gebruiken, qua matchmaking, alsof het je misschien met mensen dichter bij je niveau kan brengen, met vergelijkbare sterrenniveaus als je squadrons, maar verder is alles echt goed en plezierig
Constant Forced Ads, automatische verwijdering voor mij
Leuk spel
Geweldig spel, maar de vierde ster van de leegte heer is gesloopt en gebroken. Kun je dat repareren?
Deze game is geweldig, ik speelde altijd als een klein kind en ik bezoek nog steeds als tiener een van mijn favoriete games niet de beste die ik speelde, maar nog steeds vijf sterren en plus de energielimiet is een beetje vervelend, maar je hebt te merken dat het je tijd geeft om naar buiten te gaan andere dingen te doen leer dat te waarderen en je zult veel meer van dit spel gaan houden
super leuk
Ik vind het spel leuk, maar het is vervelend dat je moet wachten om het opnieuw te spelen. kan je het verwijderen?
Dit is een eenvoudig spel om onder de knie te krijgen. hou van de graphics en het opzetten. erg verslavend.
Goedemorgen... waar zijn de nieuwe levels? Ik ben nu 100 niveaus gesloten... nu spel zonder nieuwe niveaus niet grappig... Alsjeblieft, we hebben nieuwe niveaus nodig voordat we dit spel vergeten
Tower Conquest door TangoMe, Inc. - FormidApps
Plezier! Ik haat het 'energiesysteem' in dit soort games...
Mooie kwam zo gaaf
Over het algemeen leuk spel, maar het energiesysteem kan worden verbeterd. Ik merk dat ik wil spelen, maar na 5 gevechten heb ik geen energie meer en moet ik wachten tot het vol is... tenzij ik advertenties kijk. Op dezelfde manier verbruikt de Arena ook dezelfde energie, dus je moet kiezen of je arena of campagne wilt doen, maar niet beide. Als we daarvoor aparte energierepen hadden, zou ik op zijn minst 5 sterren overwegen.
Goed spel
Hours of towers! Use your tactical cunning to progress through the levels of tower-defense and unlock new types of towers, including artillery posts and tank
Na zoveel Tower Defense-spellen te hebben gespeeld, is Tower Conquest een van de beste. Deze game is niet je doorsnee-opstelling, niet dezelfde oude saaie lay-out, er is een andere aanpak gekozen. Een goed doordacht spel, een spel dat 5 sterren verdient.
Waarom in de actul f is sommige van de latere niveaus zo moeilijk. Zoals 10-15 kan ik het niveau winnen, maar wat een tijd. NEE. Kan dat niet. Waarom is het zo oneerlijk. Ik maak geen grapje dat het niveau zo oneerlijk is dat je gewoon zegt dat dit spel waardeloos is. Geen grapje. 10-15 is niet het enige oneerlijke niveau. ER MEERDERE. EN HET ZUIGT. Speel alleen als je niet boos wordt of het niet erg vindt om te verliezen. Maar als je de hele tijd verliest, begint het je te irriteren. Ik speel dit spel alleen om mijn personages te zien evolueren en er na verloop van tijd cooler uit te zien.
Het is een goed spel, maar er is een groot probleem. Ik gebruikte de gratis edelstenen om een kaartkist te kopen, en toen zei het spel dat een van mijn eenheden kon worden geëvolueerd. Ik kon alleen op de kaartinventaris klikken, maar toen ik dat deed, kon ik niet op een van de personages klikken die ik bezat. Hierdoor kan ik het spel nu niet spelen.
Ik zou het 5 sterren hebben gegeven omdat ik dol ben op het spel, maar met het energiesysteem maakt het het spel absoluut dom.
Het is een leuk spel zonder geforceerde advertenties. Maar je hebt een zeer beperkt uithoudingsvermogen en het herstelpercentage is te traag, omdat de strategie moet worden verbeterd voor diegenen die op zoek zijn naar een uitdaging in Singleplayer, de pvp is acceptabel (geen hand vast) . In vergelijking met de meeste andere beschikbare games staat deze erboven. Het ontgrendelen van kaarten kost tijd omdat ontwikkelaars ook geld nodig hebben, maar het is geen spel om geld te grijpen. Als dit spel uitdagender wordt gemaakt en zonder de stamina-limiet, gaat het gemakkelijk naar 5 sterren.
Slecht in elkaar gezet...